Skip to main content

Pennavinir í tykisheimi


Hetta er mín nýggi pennavinur í tykisheimi. Hon eitir Gitte Møller og vil bøta um henda bloggin, tú nú lesur. Hon skrivaði í farnu viku soleiðis:

Hej. Mit navn er Gitte Møller og jeg vil med glæde fortælle dig hvordan birkblog.blogspot.com kan rangere endnu højere i Google.
Jeg er ekspert inden for søgemaskineoptimering og arbejder på Danish SEO. I forbindelse med research for en af mine kollegaer fandt jeg din e-mail-adresse og besluttede mig for at kontakte dig med det samme.
Hvis du er interesseret vil jeg med glæde sende dig yderligere information samt alle de nødvendige oplysninger, der skal bruges for at forbedre din rangering online.
Mange venlige hilsner fra
Gitte
DanishSEO.com
Fyritøkan, hon nevnir, kennist ikki við navnið Gitte Møller. - Men hon skal vera vælkomin inn á gólvið til kaffi og kanska onkra uppgávu eisini, nú hon so djørv hevur boðið sær til, sigur danski stjórin. Í dag skrivar ein svenskur pennavinur, Johan Svensson, úr sama króki í tykisheimi, soleiðis:

Hej, Mitt namn är Johan Svensson och jag arbetar med webbaserade lösningar.
Just nu optimerar jag en sajt för en av mina kunder och under en av mina sökningar på internet fann jag birkblog.blogspot.com.
Jag skulle vilja berätta lite vad jag gör och vad jag kan göra för dig.
Jag administrerar många sajter med olika innehåll, åt flera kunder.
Jag tror att jag kan hjälpa dig med din sida. Den kan få ökad trafik, fler googleträffar och få bättre sidrankning.
Om vi samarbetar kommer både din och min sida att få ökad trafik.
Om du är intresserad - skriv en rad så berättar jag mer!
Vänlig hälsning
Johan Svensson
admin@web-optimering.com
web-optimering.com
Min Linkedin profil
Mangt er í tykisheimi, sum bara tykist og lítið annað. Serliga í agurkutíðum, sum vit úr íslendska álmanakkanum eisini kunnu kalla Hundadagar. Hvat tey kalla tílík fiskandi teldubrøv í Nigeria og har á leið, veit eg ikki. Men hagani plagdu at koma nógv sjáldsom tilboð, ið oftast vóru ov góð at verða sonn. Og tað er nokk satt. At tey eru ov góð, nakrantíð at verða sonn.